SJSI

RSS
Dane kontaktowe:
e-mail: kontakt@sjsi.org

SZKOLENIE TMMI PROFESSIONAL

WSTECZ

1.06.2020 - 3.06.2020

Zapraszamy na zdalne szkolenie TMMI Professional w specjalnej cenie

Tryb szkolenia: Live Online, prowadzenie: Clive Bates, TMMi Lead Assessor i Członek Zarządu TMMi Foundation

Termin szkolenia: 1 i 2 czerwca

Cena szkolenia: 2600 PLN (£500)

Czas trwania: 9:00 do 16:30 BST

Egzamin: 3 czerwca (online)

Cena egzaminu: 1350 PLN

Model TMMi staje się obecnie najpopularniejszym dostępnym modelem usprawniania procesów testowych. Obecnie na świecie jest ponad 1000 certyfikowanych Profesjonalistów TMMi i 72 organizacje certyfikowane. Wzrost TMMi na całym świecie trwa – do tej liczby dołącza coraz więcej organizacji i certyfikowanych profesjonalistów. Jeśli chcesz zrozumieć, jak działa model i ocena TMMi, a także korzyści, jakie organizacje mogą czerpać z TMMi, to jest to idealny moment, aby wziąć udział w szkoleniu TMMi Professional. Na początku czerwca Planit organizuje kolejny ze swoich popularnych kursów TMMi Professional, na żywo w Internecie. SJSI we współpracy z Planit umożliwi swoim członkom i sympatykom uczestnictwo w tym szkoleniu za obniżoną opłatą w wysokości 500 funtów plus egzamin, jeśli kurs zostanie zarezerwowany przed końcem maja 2020. Liczba miejsc na szkoleniu będzie ograniczona do 15 osób, jeśli jednak będzie większe zapotrzebowanie na szkolenie, zostaną ustalone dodatkowe terminy. Jeśli masz więcej niż 5 osób, które chciałyby wziąć udział w kursie, od opłaty za kurs zostanie odjęta dodatkowa zniżka w wysokości 10%. Aby zarezerwować kurs, wyślij e-mail na adres egzaminy@sjsi.org (w tytule wiadomości proszę umieścić kurs TMMi online).

Course Type: Live Online, led by Clive Bates, TMMi Lead Assessor and TMMi Foundation Executive Board Member

Course dates 1st and 2nd June

Course rate: 2600 PLN (£500)

Time: 9:00 to 16:30 BST

Exam: 3rd June

Exam rate: 1350 PLN

The TMMi model is fast becoming the most popular Test Process Improvement model available. There are currently more than 1000 certified TMMi Professionals and 72 organisations certified worldwide. The growth of TMMi worldwide continues as more organisations and certified professionals are added to the numbers. If you want to understand how the TMMi model and assessments work, and the benefits organisations could experience or want to be involved in TMMi, then this is an ideal time to join a TMMi Professional training course.

Planit are running another of their popular Live Online TMMi Professional Courses at the beginning of June. The Polish Testing Board have worked with Planit to enable members of the Polish Board to join this course at a reduced fee of £500 plus the exam, if the course is booked before the end of May 2020. Places on this course will be limited to 15 people, but if there is demand for the course, additional dates will be added. If you have more than 5 people who required training, a further discount of 10% will be deducted from the course fee.

To book the course please email egzaminy@sjsi.org (please put TMMi online course in the message title)